DAMIBA

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • increase font size
  • Default font size
  • decrease font size

Railway

E-mail Print PDF

RAILWAY BUSINESS UNIT

Moderno doba podrazumeva visok ritam zivota, rastojanje izmedju posla i kuce za vecinu ljudi, svakodnevnu potrebu za transportom robe i potrebu da se vreme transporta uvek smanji sto je moguce vise.

Zeleznicki prevoz danas predstavlja najefikasniji i najekonomicniji vid transporta. Zeleznica je po svojoj tehnologiji najefikasnija gledajuci energetski trosak i sam ucinak i kapacitet transporta. Zbog svoje tehnicke prirode ona ne moze da se prilagodjava promenama i iznenadnim situacijama koje mogu da se pojave.

Ako vozovi staju, staje i industrija, protok ljudi i robe, i akumuliraju se gubici na svim nivoima drustva u celini.
Odrzavanje pruga je svakodnevna obaveza zeleznice koja mora da ulaze konstantni napor svojih ljudi i resursa, dan-za-danom u odrzavanju koloseka, signalne i strujne mreze.

Glavni faktor u proracunu efikasnisti ovog trasporta jeste vreme. Svaka intervencija na prugama podrazumeva odredjeno zaustavno vreme saobracaja, koje cini direktan gubitak za zeleznice i sve one koje koriste njene usluge.

Redovnim odrzavanjem i strucnim kadrom svaka zeleznica tezi da smanji svoje gubitke usled zaustavljanja saobracaja.
Medjutim osim strucnog kadra i dobre organizacije ono sto je neophodno i cini osnovni alat svake organizacije jeste zeleznicka mehanizacija, masine za odrzavanje i konstrukciju pruga.

DAMIBA TRADE d.o.o. je zvanicni zastupnik sledecih renomiranih proizvodjaca gradjevinskih masina za odrzavanje i kostrukciju novih zeleznickih koloseka:

 

Dvopute masine
VAIACAR SpA, Brescia, Italy – www.vaiacar.com

Kompanija Vaia Car SpA iz okoline Brese u Italiji, vec preko 50 godina proizvodi dvopute masine za odrzavanje i konstrukciju koloseka. Dvopute masine su one koje idu i po pruzi i po putu. Prednost ovakvih masina jeste da vreme prilaza mestu rada nije vezano za konkretni zeleznicki saobracaj jer je moguce mestu rada prici i putem, takodje vazi i za povlacenje mehanizacije nakon zavrsetka radova. To je veoma bitno jer veoma skracuje ukupno vreme intervencije na koloseku.

Masine Vaia Car su jedinstvene po svojoj konstrukciji i dizajnu, namenski projektovane za rad na zeleznicama. Zato se Vaia Car nalazi na svim kontinentima u svetu, sto dokazuje kvalitet i pouzdanost ovih proizvoda.

Osnovni proizvod Vaia Car.a jesu dvoputi bageri, univerzalne gradjevinske masine sa nizom dodatne opreme-prikljucaka za raznovrsnu upotrebu u gradjevinskim i poslovima na odrzavanju i konstrukciji zeleznickih koloseka, radjeni po najnovijim evropskim i americkim zeleznickim standardima.

Sve proizvode mozete da vidite na sajtu kompanije Vaia Car SpA www.vaiacar.com

Proizvodni program VAIA CAR u najkracim crtama podrazumeva:

  • Dvoputi bageri - kombinacija auto gume i železničkih točkova (V504; V704; V804) (link)
  • Izmenjivi priključci za dvopute i klasične bagere (kliknite ovde) (link)
  • Dvopute mašine za zavarivanje šina i skidanje prednapona (link)
  • Specijalne mašine za zamenu žel.pragova (link)
  • Hidraulične dizalice (link)
  • Sistemi za zamenu skretnica i kontrukciju brzih pruga (link)
  • Dvopute lokomotive (link)
  • Sistemi za regulisanje kamene podloge na prugama - podbijacice (link)
  • Drezine za održavanje koloseka (link)
  • Drezine za održavanje elektro-vodova (link)
  • Masine po posebnom zahtevu klijenta
  • Pruzna kolica velike nosivosti, samohodna i slobodna

Preuzmite brosure:

 

 

Zeleznicke namenske masine za odrzavanje i konstrukciju novih zeleznickih koloseka
New SOREMA FERROVIARIA SpA, Alessandria, Italy – www.soremaferroviaria.com

Komapanija New Sorema Ferroviaria SPA , vec odavno je stekla svoj imidz u pouzdanosti i kvalitetu. Proizvodni program sacinjavaju iskljucivo zeleznicke masine za odrzavanje pruga. Ovo je pandan nekim mnogo poznatijim ali visestruko skupljim brendovima.

  • Masina za podbijanje, registraciju koloseka po smeru i niveleti (nadvisenje)
  • Zastorni plug za rasporedjivanje tucanika i planiranje (formiranje) zastorne prizme.
  • Masina za polaganje sina
  • Dinamicki stabilizator: masina za vestacko starenje kolseka
  • Masina za ispitivanje uzoraka
  • Vagon za provetravanje tunela pri radovima
  • Masina za ugradnju elasticnog pribora
  • Masina za pojedinacnu zamenu pragova
  • Masine po posebnom zahtevu klijenta

 

 

Optolaserski inercijalni sistemi za dijagnostiku koloseka i kontaktne mreze, sistemi železničke signalizacije. Industrijski laserski merni sistemi, MERMEC Group, Monopoli (BA), Italy www.mermec.com

Grupacija MERMEC svojim višedecenijskim iskustvom u domenu železničke visokofrekventne laserske dijagnostike i signalizacije potvrdjuje svoju lidersku poziciju na svetskom tržištu. U sastavu grupacije posluju kompanije Tecnogamma Spa (Italy), Imagemap (USA), Inno-Tech (FRA), Mermec SpA.

Dijagnostički portfolio čine:

  • Sistemi za kontrolu i dijagnostiku koloseka
  • Sistemi za kontrolu i dijagnostiku kontaktne mreže
  • Sistemi za inspekciju tunela i precizna merenja tunelskog profila
  • Spoljni i 'gate' sistemi kontrole voznih kompozicija
  • RAMSYS software za preventivno planiranje održavanja kolosečnih deonica

Portfoflio dijagnostičkih šinskih vozila 'ROGER'- 'recording cars' i 'high speed trains'

Portfolio Signalizacija:

  • Lineside sistemi :  Eurobalise, Hyperion, hot box, hot wheel,..
  • On board sistemi - iCAB
  • Control sistemi
  • Train inspection systemi SIL4
  • GSM/GPRS,..

Sve detaljne informacije o navedenim i drugim sistemima na www.mermec.com

 

Lake železničke mašine za održavanje i konstrukciju železničkih koloseka i merna oprema
GEAtech SpA, Bologna, Italy - www.geatech.it

Geatech Spa je jedna dinamična i mlada kompanija specijalizovana za projektovanje i izradu mašina za održavanje železničkih, tramvajskih i metro linija. Generalno projektuje hidrauličke uredjaje za industrijske potrebe.

Kompanija je potvrdila svoj kvalitet 2001 godine, kroz sertifikaciju ISO 9001 i ISO14000 za svoje pogone u Altedo – Bolonji gde se nalazi fabrika od 2000mkv od kojih  500 za magacin rezervnih delova sa preko 3000 proizvoda ne samo naše izrade(Matisa, Plasser, Donelli, Paganelli, Starfer, ecc.) i za pogon od 5000mkv, od kojih 1000 pokriveno, duž železničke trase Bolonja – Ferrara za magacin železničkih mašina i opreme.

Od širokog programa lakih železničkih mašina GeaTech izdvajamo:

  • Mašine za zavijanje i odvijanje pričvrsnog i veznog pribora
  • Mašine za sečenje šina (sa diskom)
  • Mašine za bušenje šina
  • Mašine za mašinsku obradu (brušenje) šina
  • Mašine za mašinsku obradu (brušenje) skretnica
  • Mašine za mašinsku obradu-profilno opsecanje varova
  • Mašine za bušenje pragova
  • Mašine za pozicioniranje (postavljanje) šina
  • Stege za podešavanje širine koloseka
  • Razne vrste ručnih alata za rad na prugama i oprema ...


....veoma sirok asortiman proizvoda iz segmenta lakih masina i alata.

Nasa kompanija vam stoji na raspolaganju za dodatne informacije u vezi sa ovim proizvodnim programima i omogucavamo vam direktne konsultacije sa najpoznatijim izvodjacima radova iz EU.

 

 

 

 

Kontakt formular - railway(at)damiba.rs

AKTUELNO

BU RAILWAY

  • Uspesno izvrsena isporuka 12 dvoputih bagera

    Uspesno izvrsena isporuka 12 dvoputih bagera kompanije VAIA CAR SpA za Zeleznice Srbije iz programa kredita EBRD. Ukupna kolicina isporucenih dvoputih bagera VAIA CAR i njihov dokazani kvalitet u dosadasnjem radu potvrdjuju lidersku poziciju kompanije u ovom specificnom zeleznickom sektoru.

     

     

BU INFRARED

You are here Delatnosti BU RAILWAY